Friday 18 September 2020

Maui Animation

 For an Activity about Maori Language week I made an animation on a site called "Piskel", you use drawing tools and blocks to draw an image and you can animate the image and manipulate its properties using the things/tools that it gives you. 

Mo tetahi Mahi e pa ana ki te wiki o te Reo Maori i hanga ahau i tetahi pakiwaituhi i runga i te papaanga ko "Piskel", ka whakamahi koe i nga taputapu tuhi me nga poraka hei tuhi whakaahua ka taea ai e koe te whakaari i te ahua me te whakahaere i ona taonga ma te whakamahi i nga mea / taputapu e hoatuhia ana ki a koe.





This was the animation I made, it shows Maui doing a spin around and walking into one corner and comes out the other, it is quite simple. I didn't draw the image myself obviously. Credit to penguin.co.nz for the image. I hope you enjoy. 
Koinei te pakiwaituhi i hangaia e au, e whakaatu ana i a Maui e huri haere ana, e hikoi ana ki tetahi kokonga, ka puta ki tetahi, he maamaa noa. Kare ahau i maarama ake i te whakaahua. Nama ki penguin.co.nz mo te whakapakoko. Ko te tumanako ka pai ki a koe.


Leave a comment and give me some feedback on it.

Waiho i tetahi korero ka whakahok kupu mai ki ahau.


No comments:

Post a Comment

Thank you for your positive, thoughtful, helpful comment.